Cum functioneaza?

Sunteti in situatia in care ati planificat o vacanta inca de anul trecut, sau mai mult decat atat trebuie sa mergeti urgent intr-o calatorie in interes de serviciu, iar zborul dumneavoastra va intarzia, sau in cel mai rau caz va fi anulat ? In ciuda faptului ca majoritatea persoanelor accepta acest lucru, se pare ca la ora actuala au aparut pe piata companiile care va pot ajuta in ceea ce priveste recuperarea banilor pierduti pe zbor. Cu alte cuvinte, aceste companii specializate va pot fi de ajutor in procedurile aferente despagubirilor.

Compania Europeana de Despagubiri
Compania Europeana de Despagubiri a aparut pe piata din dorinta de a ajuta persoanele care au ghinionul de a se lovi de astfel de situatii neplacute, care nu isi cunosc drepturile si nu sunt siguri de acestea, care nu au timpul si nici experienta necesara in ceea ce priveste angajamentul pe care trebuie sa si-l ia in solicitarea despagubirilor care li se cuvin. Vorbim despre o companie care s-a specializat de-a lungul timpului si care a investit constant in dezvoltarea relatiilor cu clientii prin specializarea continua a personalului de care dispunem, in achizitionarea tehnologiilor de ultima generatie, astfel incat dumneavoastra sa va fie din ce in ce mai usor sa extrageti informatiile corecte de pe site-ul nostru si sa ne puteti contacta cu usurinta in orice problema de acest tip cu care va confruntati, iar noi venim mereu in ajutorul dumneavoastra.

Cum functioneaza… ?
Cu siguranta va intrebati cum functioneaza aceste lucruri, ei bine, lucrurile sunt relativ simple, intrucat isi gasesc rezolvarea in 3 pasi simpli si eficienti. Sa vedem care sunt acestia. Asadar, ramaneti alaturi de noi.

1. Cazul dumneavoastra este eligibil?

Avand in vedere faptul ca majoritatea persoanelor nu-si cunosc drepturile pe deplin, in astfel de situatii cel putin 85% din pasageri nu stiu cum sa procedeze in cazul in care zborul le-a fost anulat, sau in conditiile in care zborul va intarzia. Tocmai de aceea Compania Europeana de Despagubiri vine in ajutorul tuturor persoanelor care au astfel de probleme ajutandu-i in obtinerea despagubirilor.

2. Compania Europeana de Despagubiri va ajuta in orice moment

Astazi aveti oportunitatea de a va cere drepturile in fata legii cu ajutorul Companiei Europene de Despagubiri, care va ajuta in parcurgerea eficienta a pasilor cu privire la despagubirile aferente cazului dumneavoastra.

3. Verificati daca puteti sau nu beneficia de despagubiri

Cu ajutorul Companiei Europene de Despagubiri puteti verifica daca aveti sau nu dreptul de a obtine despagubiri in urma unor situatii similare celor mentionate anterior. Este deajuns sa ne furnizati cateva informatii cu privire la zborul dumneavoastra, iar noi vom verifica in cel mai scurt timp posibil daca puteti obtine despagubiri.

In ciuda faptului ca, in urma unor astfel de incidente, adesea, companiile aeriene obisnuiesc sa tempereze lucrurile oferind pasagerilor diverse mici “cadouri” cum ar fi: vouchere de calatorie sau orice alte asa-zise oportunitati, oamenii nu ar trebui sa se lase pacaliti de asa ceva intrucat, acestea sunt doar mici capcane care promit rezolvarea problemelor aferente, astfel incat compania sa nu isi pateze imaginea.

Ne puteti contacta, completand formularul online de pe pagina de contact.

Bine de stiut!

Ce trebuie sa faceti daca zborul dumneavoastra a intarziat?

Daca tocmai ati fost anuntati ca zborul dumneavoastra catre o tara din UE va intarzia, ei bine dumneavoastra aveti tot dreptul sa cereti despagubiri. Sa vedem in continuare care sunt procedurile aferente pentru astfel de situatii:

In primul rand este important sa aveti la dumneavoastra biletul de avion si documentele de calatorie
In cazul in care nu aveti biletul de avion, puteti prezenta orice alt act care sa contina codul de rezervare si care sa ateste faptul ca dumneavoastra sunteti posesorul biletului de avion. Este vorba despre un cod special pe care l-ati primit in momentul in care v-ati cumparat biletul de avion. Codul este format din 6 caractere, care include cifre si litere.

Foarte important este sa stiti care este motivul intarzierii zborului
Cu cat motivul este mai clar si mai explicit, cu atat dumneavoastra aveti mai multe sanse sa obtineti despagubirile pentru intarzierea, sau anularea zborului. Este foarte important sa cereti cat mai multe detalii despre motivul intarzierii. Informatia va fi necesara pentru a decide daca compania aeriana este sau nu vinovata, iar dumneavoastra sa aveti un motiv plauzibil pentru a face reclamatia pentru zborul intarziat.

Ora la care ati ajuns la destinatie este un criteriu important
In cazul in care vorbim despre o intarziere mai mare de 3 ore, atunci, dumneavoastra aveti tot dreptul sa cereti despagubiri pentru intarzierea zborului.

Nu trebuie sa semnati niciun act si nici sa acceptati oferte care sa va ia dreptul la despagubiri pentru zborIn acest caz nu aveti nevoie sa acceptati vouchere de calatorie, sau lucruri similar. Ciuda faptului ca ofertele par tentante, toate acestea va pot lua dreptul de a vi se returna banii aferenti biletului de calatorie.

Toate chitantele trebuie pastrate in cazul in care sunteti obligat sa faceti costuri suplimentare
Chiar daca vorbim despre bani pierduti fie pe o masina inchiriata, sau pe o rezervare la hotel, fiecare pasager isi poate recupera oricand banii in cazul in care zborul a fost anulat, sau intarziat.

Trebuie sa verificati daca intarziarea zborului este plauzibila, astfel incat dumneavoastra sa va puteti recupera banii

Daca vreti sa aflati mai multe detalii, trebuie sa stiti cu exactitate toate detaliile aferente zborului dumneavoastra si sa va informati ca atare in ceea ce priveste drepturile pe care le aveti.

In cazul in care zborul dumneavaostra este anulat sau a intarziat, pentru recuperarea banilor trebuie sa tineti cont de urmatorii pasi:

  1. Sa aveti la dumneavoastra biletul de avion si documentele aferente calatoriei;
  2. Sa luati legatura cu, companie aeriana pentru a vi se returna banii;
  3. Daca zborul dumneavoastra intarzie trebuie sa cereti toate informatiile, astfel incat la final sa va puteti revendica drepturile. De asemenea, trebuie sa pastrati absoltu toate chitantele aferente zborului si sa va informati minutios cu privire la suma care vi se cuvine in functie de zborul pe care dumneavoastra il aveti rezervat si pe care din pacate nu il veti mai avea.

Asadara, va puteti cere drepturile in orice moment.